sábado, 4 de mayo de 2013
Aquest anunci contrapublicitari té una estructura molt senzilla, en un fons blanc veiem el logo de apple però en comptes d'haver-hi una mossegada a la poma n'hi han 3 i al costat hi veiem escrit "Apple" a sota hi podem llegir la frase: "Un mordisco a la manzana, varios a tu bolsillo."
Aquest anunci critica el consumisme continu que provoca Apple als seus consumidors ja que en comptes de treure un porducte definitu, el que fa és anar afegint aplicacions ens cada model que ven. Així aconsegueix que els compradors vulguin sempre més i es comprin cada model que Apple treu.
Aquest anunci contrapublicitari amb la frase "Un mordisco a la manzana, varios a tu bolsillo" parla de la adicció que genera Apple. La mossegada a la poma representa l'inici a aquesta adicció i un cop ja l'has mossegada és quan comences a consumir tots els seus productes.
Mar Riola i Mariona García
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario